نفس فرشته عشقمنفس فرشته عشقم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

نفس فرشته عشق

2تا مروارید تو صدف عروسکم پیداشد

1391/7/7 18:00
نویسنده : مامان و بابا
180 بازدید
اشتراک گذاری

 ساعت   ١٨ که  از شرکت اومدم خونه مامان جون پیش شما ، مثل همیشه بغلت کردم و بوسیدمت ، و اون موقع که برا مامانی ناز میکردی ومیخندیدی یه هو متوجه شدم ٢ تا دندون نیش فک بالات در اومده ، و فرشته کوچولوی دندون ٢ تا دندون خوشگل برات آورده، که مثل همیشه به موقع دندوناتو میاره این دفعه هم به موقع بود .

دست فرشته کوچولو درد نکنه که برا فرشته ی ناز من ٢ تا مرورارید خوشگل آورده .

فرشته کوچولوی مامان دوست دارم عروسکم دوست دارم .

واز خدا ممنونم که اینقدر به فرشته هاش لطف داره و مواظبشون هست . دخترم ، عروسکم تو هم قدر این دندناتو که نعمت خداست برامون بدون و همیشه ازشون خوب مواظبت کن .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)