نفس فرشته عشقمنفس فرشته عشقم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

نفس فرشته عشق

13 ماهگی نفس

1391/7/4 14:34
نویسنده : مامان و بابا
289 بازدید
اشتراک گذاری
  • الهی که قربون قد و بالات بشم نفس

نفسم من قبول ندارم 
اخه قبول نیست چرا اینقدر تند تند داری بزرگ میشی  
 من وقت نمیکنم خیلی از فکرهای تو سرم رو عملی کنم ، همیشه از زمان عقبم .... 


فرشته  13 ماهه من عاشقتم توی این ماه گذشته چه کارا که نکردی ، همش دستای ناز و کوچولوت رو میگیری و به سرعت از مبل و تخت و میز و هر جایی که قد کوچول موچولت برسه بلند میشی و به همه جا سرک میکشی. الان دوهفته ای میشه که البته اوایل خیلی با احتیاط ولی الان با اعتماد به نفس زیاد دستهای نازت رو از تکیه گاه ول میکنی و برای 30 ثانیه میایستی که این کارت باعث میشه همه تو خونه هورا بکشن

فدات شم ، عشقم ، نازم ، رازم ، نیازم  ، قربونت برم باورم نمیشه فرشته کوچولوی من داره بزرگ میشه  روز به روز توانا تر از قبل

  • 2 تا دستت رو میزاری روی چشمهات و به سرعت بر میداری و میگی دا  فدای دالی بازیت
  • دستات و میگیری و هی مببندی و باز می کنی و میگی دَ دَ دَ  یعنی بریم بیرون
  • دستتو میگیری جلوی دهنت و از دور همه رو می بوسی ولی مثل این که دیگه بوس ماهی داره از یادت می ره
  • چند روزی هستش که وقتی میگیم نفس این عکس کیه سریع میزنی رو سینه تو میگی من من من
  • دیگه نمی خوام از حرفات پشت تلفن بگم ، وای چه صدای بلندی داری همش هم میگی آیدا و یه سری چیزای دیگه
  • وقتی بابا میخواد دراز بکشه سریع می ری سراغشو میپری پشتش و بله دیگه سواری ...
  • وای از این استقلالت که مارو کشته ، می خوای همه چی رو خودت انجام بدی ، خودت با قاشق آش ، ماست و .... بخوری ، میوه رو درسته باید بدیم بهت و....

تا ازت غافل میشم روی مبل یا میز میبینمت که خوشحالی از این فتح موفقیت امیزت   ولی نمیدونی که مامانی تا بهت برسه  و بغلت کنه  میمیره و زنده میشه

بابایی تا از سر کار میاد اول باید شما رو بغل کنه و گرنه حسابی ناراحت میشی   وقتی هم که بغلت میکنه 2دستی گردنش رومیگیری و خودت رو بهش میچسبونی و بعد از دقایقی میگی   د د   یعنی دیگه وقتشه که منو ببری  دَ دَ دَ

دیدین من میتونم

دالی مامانی

 چیه ؟ نمیتونی رد شی ؟؟؟؟

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شادی
4 مهر 91 19:11
سلام دوست عزیز .اومدم تا ازتون کمک بخوام. رادین جونم تو مسابقه عکس آتلیه آسمان شرکت کرده. رای گیری شروع شده . اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار برو به این آدرس http://ranking.studio-sky.com/Festival.aspx?fid=2 و به رادین مستعلی رای بده.باور کن خیلی وقتتو نمیگیره . پیشاپیش از لطفت ممنونم