نفس فرشته عشقمنفس فرشته عشقم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

نفس فرشته عشق

اولين برف زمستوني 92 و اومدن خاله

1392/9/13 16:38
نویسنده : مامان و بابا
264 بازدید
اشتراک گذاری

اولین برف سال ٩٢ امروز به زمین نشست .در مورخه  ٩٢/٩/١٤

 

یادش بخیر پارسال این موقع من و شما دوتایی چقدر با ذوق محو تماشای اولین برف سال بودیم. هرچند فقط از پشت پنجره تونستیم نگاش کنیم . مامانی به خاطر ترس از سرما خوردنت نبردت تو برف و سرما.  یه چیز خیلی جالب اینکه تو آخر نوشته هام نوشته بودم که عکس تو برفارو  به زودی تو وبلاگت میزارم، ولی مگه دیگه برف میومد خوشمزه 

حسابی شرمندت شده بودم ،چقدر دعا کردم که خداجون یه مقدار برف بیاد تا من و بابایی بتونیم یه چند تا عکس ازت بگیریم.(آخرشم گرفتیم)

 

اینم یه عکس به یاد پارسال ، و باز هم به زودی امیدوارم با عکسای جدید تو برفا بیایم تو وبلاگت .

 

 

"دوست داریم عشق همیشه بهارمون"

حتی اگه سردترین روزای زمستون باشه

"تو همیشه بهاره بهاری"

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهه مامان مبین
13 دی 92 1:57
سلام .. خوبید شما ... برای وبلاگ پسرم از شما درخواست دوستی دارم .. ممنون میشم .....