نفس فرشته عشقمنفس فرشته عشقم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

نفس فرشته عشق

خريد براي يلدا

1392/9/13 22:42
نویسنده : مامان و بابا
203 بازدید
اشتراک گذاری

امروز کمی زودتر از همیشه از سرکار اومدم و زودی رفتم سراغ وسایلهایی که برا شب یلدا لازمش داشتم،عشق کوچولو .  وقتی رسیدم بازار، با سرعت مافوق نورزبان طبق لیستی که آماده کرده بودم خریدهامو کردم . البته از چند وقت پیش دارم یه چیزایی برات میگریم  تا بتونم یه یلدای خوب با ابتکار خودمون  برات تهیه کنم.

 بعد از خرید اومدم خونه مامان جونم ، آخه شمارو اون جا (پیش مامان جونی ) گذاشته بودم .

نفسی من ، مامان به قدری خسته شده  که حد و اندازه نداره !!!

 

واقعا" خستگی من این روزها خیلی خیلی زیاد شده شده چون دارم از خودم بیش از ظرفیتم  کار میکشم ، بعد از تولدت که به جمع ما اضافه شدی ،کارمون خیلی زیاد شده و از طرفی هم، خودمون (بابایی و من ) برا شما یه سری کارایی میکنیم که کارمون رو زیادتر میکنه و مدام هم با خودمون میگیم دیگه بسه کمتر وقت بزاریم ولی باز هم دوام نمیاریمو و باز هم انجامش میدیم .

اون موقع است که یاد حرف عمه ات میوفتم که میگفت:که همه چی از اختیار خودم خارج شده و اختیارم دست یکی دیگه هستش ،مثلا" میگفت: خوابم میاد ولی نمیتونم بخوابم ،  و منم در جوابش میگفتم  واقعا" اگه خواب داری برو بخواب ، اگه دلت استراحت میخواد برو استراحت کن ....حالا میفهمم عمه چی میگفته ....

وقتی عاشقی دیگه برا خودت نیستی ، برا یکی دیگه سرپا وایستادی ، برا یکی دیگه زور میزنی ، برا یکی دیگه بیداری وهزار تا ی دیگر.....


وقتی دختر کوچولویی داری که خواب نداره، تو هم نمی تونی بخوابی ،وقتی دلت میخواد دختر کوچولوت ، دندونای تمیزی داشته باشه میخوای نخوابی و دندوناشو مسواک بزنی  ، وقتی در اوج خوابی  و دخترنازت از شکم درد، دل پیچه گرفته ، تو دیگه نمی تونی راحت باشی ، تنها کسی که حس میکنه باید باشه اون یه مادره ...  وتنها کسی که فکر میکنه باید به دخترش برسه اون یه مادره یعنی من  باید باشم و وظیفه ی مادریمو ادا کنم ، باید  باشم تا بتونم تسکین دردت بشم ، باید باشم و از خواب شیرین بگذرم تا بتونم مادرت باشم، باید باشمو  باشم و باشم.

وقتی از همه چیم میگذرم، اون موقع است که تورو دارم عزیزترینم.


شما هم وقتی یه مادر شدی معنی این حرف منو میفهمی شیرین ترین شیرینی دنیا.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)