نفس فرشته عشقمنفس فرشته عشقم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

نفس فرشته عشق

مامان نرو

1392/8/11 22:21
نویسنده : مامان و بابا
266 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح كه ميخواستم بيام سر كار ، شما كه بيدار بودي ، براي اولين بار بود كه موقع رفتن به شركت منو ميديدي ، و از طرفي كه بيدار بودي ، به من گفتي مامان ميري ؟ مامان نرو.

قربون این صدات بشم ، چقدر ناز حرف میزنی ، حالا میبینم که من یه دختری  رو دارم که دلش برام تنگ میشه . ولی میدونی من بیشتر دلم برات تنگ میشه ، فقط به روم نمیارم ، میخوام این دلتنگیمو پشت چهره ام مخفی کنم ولی این همه اش نیست این فقط چند ثانیه است که کمی از خونه دور شم ولی یه کم بعد اشک تو چشم جمع میشه که کاش می تونستم بیشتر در کنارت باشم ، کاش و کاشهای دیگر ....


عزیزم اگه دارم میرم این فقط صدای پاهای منه که دورتر میشه  ، ولی قلبم و صدای قلبم همیشه پیش توست

هیچ وقت اونو ازت مضایقه نکردم و نمیکنم ونخواهم کرد

وقتی که عشق تویی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)