نفس فرشته عشقمنفس فرشته عشقم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

نفس فرشته عشق

اولين مسواك زدن مرواريدهات

1391/12/1 23:34
نویسنده : مامان و بابا
780 بازدید
اشتراک گذاری

ناز من ، از امروز كم كم داري عادت ميكني به مسواك زدن ، يعني مرتب تر و با علاقه تر از قبل شدي ...ماماني تلاششو بيشتر كرد برا مسواك زدن مروارديهات تا  مرواريدهاي قشنگتو قشنگتر و سفيدتر ببينيم .

در حال حاضر كه مسواك زدن دندوناتو شروع كرديم 10 تا دندون داري .خیلی دوس داری باشي و كاراتو خودت انجام بدي حتي مسواك زدن دندوناتم خودت ميكني !! آخه چرا؟

 ميدوني من هم دوس دارم مستقل باشي و بتوني از عهده همه كارات بر بياي ولي حداقل يه چند ماه ميذاشتي من مسواكتو ميزدم بعد چند ماه ميسپردمش به خودت .

 از بس جلوت مسواك ميزنم كه ياد بگيري و خوشت بياد از اين كار، لثه هام درد گرفته نیشخند

قبلا" كه مسواكت انگشتي بود ،  دوست داشتي خودت مسواك بزني اون مسواك هم برات كوچيك بود داشتي مسواكتو ميذاشتي توي دهنت تعجب، هر چی هم میگفتم درش نمی آوردی  و تازه شوخیت میگرفت و نمی دادی و من هم که  ترسیدم از عواقبش ، تصمیم گرفتم هر چه سریعتر مسواکتو  عوض بكنم.

 

حالا ببین چه جوری مسواک میزنی !!!

 

 مراحل مسواک زدنت :

 

مامی بریم مسواک بزنیم

 

بیا بریم

 

 

 

بزا خمیردندونو بریزم روی مسواکت تا دندوناتو مسواک بزنم ، باشه مامانی

نفس : باشه

مامی : قربون این باشه گفتنت بشم عسلم

 

 

 

 

 

 

میخوام یه بار دیگه خودم انجام بدم { این مستقل بودن دخملی دیگه منو کشته }

 

 

حالا خودم خمیرو بریزم رو مسواک

 

 

 

 

حالا جوجه کوچولو مراحل بازیگوشیاشو میخواد شروع کنه !متفکر رفتی خودتو چسبوندی به توالت فرنگی و داری باهاش بازی میکنی .

 

 

 

دخملی داره درو مسواک میزنه .

 

 

حالا نوبت ورزش توی حموم شده .

 

 

و الان هم با پمپی که تو حمومه داری ور میری وروجک ناز من .

 

 

دوست دارم جوجه کوچولوی نازم

قد هزار تا ستاره ،قد یه دنیا خوبی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)