نفس فرشته عشقمنفس فرشته عشقم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

نفس فرشته عشق

براي اولين بار دخترم اسممو رو صدا زد

1391/10/3 22:35
نویسنده : مامان و بابا
401 بازدید
اشتراک گذاری

خورشيد بتابد يا نتابد

ماه باشد يا نباشد

شب وروز من يكي شده

عشق تو دخترم برايم آرزو شده


 

عاشقتم

دختر گلم امروز که برا تولد آرمین  داشتیم می رفتیم خونه عمه فریبا ، بابایی  منو صدا زد وگفتش كه نفس شما هم مامي رو صدا بزن ،شما هم تکرارش کردی .وااااااای که چقدر ذوق زده شدم،نميدونستم چيكار كنم ، گرفتم بغلمو و فشارت دادم و چرخوندمت تو بغلم .چقدر قشنگ صدام زدی آی ددووووو  وای عاشقتم نفسم .خیلی با قدرت  اسممرو صدا ميزدي .

وای از زبون تو مهربونم اسممو شنیدن چه مزه ای داره چقدر کیف کردم .تازه میفهمم اسممو چقدر دوست دارم.وقتی که اینقدر کوچیکی و  با اون صدای نازت منو صدا میزنی انگار دنیارو بهم دادن صدات چقدر نازه و ضریفه.

دوست دارم نازنین کوچولوم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)