نفس فرشته عشقمنفس فرشته عشقم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

نفس فرشته عشق

در انتظار چند قدم برداشتن گل دخترم هستم .

1391/6/7 17:30
نویسنده : مامان و بابا
191 بازدید
اشتراک گذاری

خدا گوید:

 تو ای زیباتر از خورشید زیبایم ،  

 تو اي والاترين مهمان دنيايم ، 

بدان آغوش من باز است .....

شروع کن :   ١      قدم   با تو    

تمام  گامهای مانده با من          

عزيز مامان خيلي دلم ميخواد هر چه زودتر بتوني راه بري ، البته از خيلي وقت پيشاست كه روي پاهاي نازت وايستادي و 1 قدم برميداري ولي اينكه بتوني چند قدم پشت سرهم برداري فعلا" كه اتفاق نيفتاده ، دختر گل من هركاري رو بااحتياط انجامش ميدي واسه اين هم ماماني دستتو ميگيرم وبا هم راه ميريم.   ميدوني چقدر از جاي زانوي شلوارهاتو بخاطر 4 دست وپا رفتن پاره شون كردي ، و اينكه چقدر دل ماماني رو  به خاطر اينكه اون زانوهاي نازت كه  روي زمين مي كشي بردي .

 گل دختر نازم:اميدوارم  هرچه سريعتر وباپشتكاري هميشگيت كه  هميشه نشونمون دادي ،بازهم موفق بشي و راه بري  ، تلاشتو بكن   ما هم در كنارت هستيم .يعني پيشتيم و تو هم تو دل مايي عزيززززززززم.

دوستت داريم بي نهايت  تا قيامت ....قلبقلب             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)