نفس فرشته عشقمنفس فرشته عشقم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

نفس فرشته عشق

عزیزترینم تولدت مبارک

1392/6/4 18:51
نویسنده : مامان و بابا
188 بازدید
اشتراک گذاری

صدای بهم خوردن بال معصوم فرشته ها می آید،

انگار آمدن تو نزدیک است ،

لمس بودنت مبارک.

 

تپش قلبم با نزدیک شدن به لحظه تولدت بیشتر میشه ، از طرفی خوشحالم به خاطر تداعی شیرین ترین  لحظه عمرم ، و از طرفی  نگران و در استرس که نکنه نتونم همه ی کارهاتو ،گفته هاتو ، شیرین زبونیهاتو  ثبت کنم .

به خاطر ترس از یاد رفتنم فقط یه ریز دارم می نویسم و عاشقانه اینکارو میکنم  ، حاضرم نخوابم ، استراحت نکنم ، از همه چیم بگذرم و فقط بنویسم تا بتونم یه روز این نوشته ها و دلنوشته هایی که عاشقانه دارم برات می نویسم به دستت بسپرم ، نمیدونم اون  روز وقتی بهت میدمش بگی (ایییی )، مامانی من چه بیکار بوده ، کی میخواد این همه نوشته رو بخونه . 

 عزیزم اینو بدون  که من در  این روزهاو در بهترین و ناب ترین لحظه های زندگیم و جوانیم فقط از سر شوقم برات مینویسم ، عاشقانه ، و دوست دارم این احساسمو بتونم بهت ابراز کنم و برسونم ،و میخوام تو هم عاشقانه اینارو  بخونیش وبدون که  تا دنیا دنیاست دوست دارم عشقم.

عزیزترنم ،اینم میخوام بدونی که یه بابایی فوق العاده ایی داری ،قدرشو بدون و دوسش داشته باش، تمامی این مدتی که تو فرشته کوچولوی نازم  با ما بودی و هستی عاشقانه کنارت بوده و دوست داشته .

برای تولدت هم یه مدتیه که شب و روز نداره ، همه کارای تولدتو خودش  انجام میده ،از بابت همه خوبیهاش ازش ممنونم و دوستش دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مثل هیچکس
4 شهریور 92 19:42
تولدت مبارک گلم ایشالا تولد 120 سالگیت.



مرسي عزيزم ، شما لطف داريد.
ما هم ميبوسيمتون.