نفس فرشته عشقمنفس فرشته عشقم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

نفس فرشته عشق

نمیدونم چرا این روزا لباس نمیپوشی ؟!!

1392/5/31 14:07
نویسنده : مامان و بابا
176 بازدید
اشتراک گذاری

 

حدود دو ماهیه که اصلا" دوست نداری لباس بپوشی ، از اول ٢٢ ماهگیت این وضیعت پیش اومده ، آخه چرااااااااا ؟؟؟؟

خودمم نمیدونم چرا متفکر . البته بیشتر فکر میکنم چون پوشک دوس نداری بپوشی ،حالا لباس پوشیدنت هم اضافی میدونی .نیشخند.حالا  عکسایی از لباس نپوشیدنهای این دو ماهه ات گرفتم که برات میزارم.

 

ببین رفتی نشستی وسط ٢ تا مبل ، داری با قاشقت بازی میکنی

 

 

 

داری با لباست کلنجار میری ، بند سرهمتو میندازی ،دوباره درش میاری

 

 

 

توی این عکس کلا" میخوای لباستو  درش بیاری

 

مامان: نفس قاشقت کو؟

نفس: نیست ( البته سریع انداختی زمین و گفتی نیست )

خیلی شلوغ شده ای و شیطون

 

 

نفسم داری میگی باز کنم ؟ ( یعنی در یخچالو باز کنم؟) 

 

تازگیها یاد گرفتی پدال سطل آشغالو تندتند میزنی ، مثلا" داری آشغال میریزی توشچشمک

 

 واقعا" شیطنتات زیاد شده ، شیطون بلا ، جیگرطلا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فریبا
31 مرداد 92 15:51
سلام وب قشنگی دارین همین طور نی نی نازی دارین خدا حفظش کنه
اگه مایلید تبادل لینک کنیم خوشحال می شیم خبر بدین

ممنون، لطف دارید.
خوشحال میشم .
مریم
4 شهریور 92 22:40
وای ماشالله چه دخمل خانم نازی دارید
خداحفظ ش کنه براتون



مرسي گلم ، من هم دوستون دارم.