نفس فرشته عشقمنفس فرشته عشقم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

نفس فرشته عشق

دلبر کوچولوی ما درخواست چادر نماز میکنه !!!!

1392/5/20 16:17
نویسنده : مامان و بابا
428 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز (نیاز) نوه همسایه مامان جون که اون هم بعضی موقع ها میاد پیش مامان جونش ، اومد پیشت  و چادر نماز سرش بود که شما عسلی مامان هم تا دیدی گفتی بده به من ، نیاز هم نمیداد ، تا اینکه من بهت گفتم نفسی ما نمیتونیم وسایل یه نفر دیگه رو استفاده کنیم حالا ازش خواهش کن بگو خواهش میکنم بده منم سر کنم ، شما گل دختر هم با اون صدای نازت میگفتی نیاز خواهش میکنم بده .

میخواستم بگیرم بخورمت جوجه کوچولو.نیاز هم اولش نمیداد بعدش وقتی دید خیلی مودبانه ازش میخوای ، سریع قبول کرد ،دستش درد نکنه ،تا این جای قضیه خوب معلومه که خیلی خوب پیش رفته بود تا اینکه ، دیگه بهش پس نمیدادی .

من هم دیدم نیاز بیشتر مواقع اونجاست و وقتی دستش می بینی ازش میخوای و سر اون هم خدایی نکده دعواتون میشه ، توی اون لحظه بابایی هم رسیده بود که با دختر خاله های بابا ک مهمون مامان جون بودن رفتیم بیرون و برات یه چادر نماز خوشگل گرفتیم .

این هم از عکسش :

اولین چادر نماز قندکم:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)