نفس فرشته عشقمنفس فرشته عشقم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

نفس فرشته عشق

عکس آتلیه پرنسس کوچولو برای تولد 2 سالگیش

1392/5/10 23:35
نویسنده : مامان و بابا
367 بازدید
اشتراک گذاری

 پرنسس کوچولوی من !  

من و بابایی دیشب تا قبل از رفتن به آتلیه داشتیم یک سر از خوبی های عمو عکاس و ژستهایی که باید براش بگیری توضیح می دادیم . شما هم قبول میکردی و میگفتی باشه این جوری خوبه و برامون خودتو لوس می کردی و .....

ولی عزیز دلم ، پرنسسم ، تا پامون رو تو آتلیه گذاشتیم همه قول و قرارامون رو پاک از یاد بردی 

با این که آتلیه پر بود از وسایل بازی مثل عروسک و سه چرخه و اسب چوبی .... و دختر کوچولوم با وسایلهای بازی ور میرفت و حسابی خوشش اومده بود ، تا می خواستیم از این پرنسس شیطون عکس بگیریم سریع از محل بلند می شد و می زد زیر گریه و البته بنده خداها هم خودشونو برای ساکت کردن و نشوندن شما کشتن ولی مگه شما ....

چسبیده بودی به باباییت و ولن کنش نبودی ،اگه بابی کمی از کنار پرده تکون میخورد ،میگفتی بابا بابا بابا نرووووووو و گریه گریه، کلی شیطونی کردی و نذاشتی ازت عکس بگیرن .

بابایی هم تا دقیقه نود آتلیه بغل دستت بود ، من وخاله سپیده و عمو عکاس ، خاله عکاس ، حتی تا نی نی رها بچه خاله هم برا خندوندنت و انداختن عکس تولدت بسیج شده بودن.متفکر

آخه عشقم ،دخترم ،نفسم عکس انداختن هم اینهمه ناز و ادا میخواد؟  واقعا" نمیدونم چرا همکاری نمیکردی و حاضر نبودی حتی توی یک عکس هم بخندی و یا اصلا" حتی حاضر نبودی عکس بگیری .بالاخره به زور و هزار تا کار عجیب غریب دراوردن  ٧-٦ تا ازت عکس گرفتن  .

 آخر سر هم لباسی نپوشیدی و منو مجبور کردی لخت ببرمت بیرون . من هم فقط  بارونی که قرار بود با اون هم ازت عکس بگیریم تنت کردم و  بیرون بردمت ، البته با کلی ناراحتی و گریه و ...

و در نهایت قرار شد برای تایم دوم ، فردا هم بریم اونجا .

موقع برگشت تو ماشین بعد از گریه های زیاد خوابت برد ، بعد از رسیدن کمی تو خونه خواب بودی ، ولی باز به محض بیدار شدن یاد آتلیه افتادی و بی تابی کردی و گریه و گریه .....

من و بابایی هم برا اینکه از این وضعیت بیای بیرون تصمیم گرفتیم با خاله مهناز و عمو  یوسف (بابا و مامان ال آی) تماس بگیریم و شما رو ببریم پارک . انصافا اونجا حالت بهتر شد و تا تونستی با ال آی بازی کردی .....

 

خدا کنه که فردا تو آتلیه مثل امروز نباشی  ...

این عکس رو هم با دوربین خودمون ازت گرفتم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)