نفس فرشته عشقمنفس فرشته عشقم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

نفس فرشته عشق

شاهکارهای پرنسسم

1392/2/28 16:02
نویسنده : مامان و بابا
212 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا چه شاهکارهایی که پرنسسم نمیکنه .

دختر قشنگم ، نفس نازم ، ٢٠ ماهه که در کنار مایی و ما از بودن با تو لذت میبریم. ما لحظ لحظه باهاتیم و ثانیه هاتو تو ذهن و دلمون ثبت میکنیم . عشق و نگاه نافذی که تو چشمای قشنگت داری دل هرکسی رو آب میکنی وبیشتر از همه هم دل من و بابایی رو ..........قلب

دل ما از دلگرمی که تو سینه اته و خنده ایی که رو لبای نازته به تپش میوفته . من خدارو هزاران هزار بار شاکرم  عشقی که به بهشت دلمون فرستاد باعث شد عشق ما چند برابر بشه ومن هم هر چقدر شکر خدا بکنم ، کم کرده ام.

حالا از شاهکارات بگم برات دختر زیبای همیشگی من :

این روزا فقط کارت شده بدو بدو و کشف و اکتشافات و نترسی ها و هوش و ذکاوت به کارها

یادگرفتی از نرده های تخت بالا میری ، پایین میای ،هر وقت هم که خودت گیر کردی صدام میکینی مامان ، من هم جواب میدم جانم ، انوقت شما هم میگی بالا ، یعنی بیا منو بزار بالای تخت . به محض رسید ن به بالای تخت هم سریع شروع میکنی به کندن عروسکای آویز تخت از آهن رباهاشون .خوشت میاد وقتی مامی کشوهاتو باز کرده که مرتبشون کنی یه خنده شیطونکی میزنی و سریع میری میشینی تو کشوهای لباست .حالا  میری سمت تختت

این هم از عکسای اون لحظه ات :

 

 

اینچا عروسکم داره با جورچینش بازی میکنه .

 

  

اینجا داشتم تشک بادیتو میبردم بیرون که جای بیشتری برات باز بشه ومن هم راحت بتونم عکسمو بگیرم که یهم وروجک ما چشمش افتاد به تشک بادی و خوشمزه واین هم از باقی ماجرای

 

 

 حالا دیگه تشکنو برگردوندی و روش خوابیدی

 

 

دوباره دخترم یه کاره نیمه کاره داشت رفت تمومش کنه آفرین به تو دختر باهوشم که جورچینتو فراموش

نکردی .تشویقتشویقتشویق

سعی دوباره برای درست کردن مابقی جورچینماچ

 

 

راستی بابیت میگه خیلی رنگ لباس آبی به دخترم میاد واقعا" هم راست میگه ها ، ،آخه خیلی ناناز شدی.

این بگم عشقم یه شعری یاد گرفتی که میگی خدا خیلی ناناسه ( یعنی نانازه ) آخه ناز دلم خودت هم خیلی ناناسیماچ این کلمه ناناسه رو اینقدر ناز میگی که آدم بیهوش میشه پرنسسم.

" دوست دارم پرنسس آبی پوش من "

دوست دارم یه عالمه

هر چی بگم بازم کمه


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بابای الیسا
31 تیر 92 13:21
عزیز دلم چه وروجکی شدی باباییت راست میگه آبی خیلی بهت میاد عروسک ناز نازی